مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی تقارن مدیریت دانش مشتری:تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت

دسته بندي : ترجمه مقالات » مدیریت
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
Towards Customer Knowledge Management: Integrating Customer Relationship Management and Knowledge Management Concepts
عنوان فارسی:
تقارن مدیریت دانش مشتری:تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش
چکیده:
مفاهیم مدیریت رابطه ی مشتری ( CRM ) و مدیریت دانش ( KM ) اخیراً در تجارت و دنیای آکادمیک مورد توجه قرار گرفته است . هر دو رویکرد بر تخصیص منابع نسبت به فعالیت های موثر و پشتیبان تجارت تمرکز دارند تا مزایای اقتصادی تر و مناسب تری را به دست آورند.
CRM تمرکز رابطه ی بین شرکت و قاعده ی فعلی و آینده ی مشتری را به عنوان کلید موفقیت دارد . رابطه ی خوب با مشتری منجر به رضایت زیاد مشتری می شود .
تعداد صفحات انگلیسی: 12
تعداد صفحات فارسی: 47
سال مقاله: 2003
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ Word فارسی
دسته بندی: ترجمه مقالات » مدیریت

تعداد مشاهده: 150 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc,pdf

تعداد صفحات: 47

حجم فایل:205 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: